| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja > Savoir-vivre rozmów telefonicznych

Savoir-vivre rozmów telefonicznych

Poznaj savoir-vivre rozmów telefonicznych. Rozmowy telefoniczne stanowią nieodłączną część komunikacji, również biznesowej.

Zadaj pytanie: Forum Kadry - Zarządzanie personelem

Zakończenie rozmowy

Zakończenie połączenia - zgodnie z zasadami pierwszy połączenie kończy ten, kto dzwoni. Wyjątkiem jest rozmowa z szefem. W tym przypadku, zakończenie połączenia wychodzi z jego inicjatywy. Pod koniec rozmowy warto podsumować omawiane tematy - problemy, upewnijmy się, że klient ma odpowiedzi na wszystkie, nurtujące go pytania, rozwiane są wszelkie wątpliwości. Zalecane jest pytanie „Czy w czymś jeszcze mogę pomóc?”, które dba o psychologiczne potrzeby klienta. Przy pożegnaniu ważnym jest również życzenie współrozmówcy miłego dnia, co pozostawia dobre wrażenie.

Poprawa jakości pracy

Telefon – to nasz partner handlowy, współpraca z którym wymaga znajomości określonej etykiety. Praktyka pokazuje, że zapoznanie się z zasadami etykiety telefonicznej i ze sprzętem telefonicznym znacznie poprawia jakość pracy w tej dziedzinie stosunków biznesowych. Czasami wystarczy wyjaśnić najczęściej popełniane błędy, a wiele problemów związanych z efektywnością interakcji z klientami i partnerami biznesowymi znika.

Zobacz również serwis: Motywowanie

Czytaj także

Narzędzia kadrowego

POLECANE

REWOLUCJA W DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ 2019

reklama

Ostatnio na forum

PPK

Eksperci portalu infor.pl

Gardocki i Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni

Polska Kancelaria świadcząca kompleksową obsługę prawną.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »