| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak prawidłowo określić zakres zadań pracownika?

Jak prawidłowo określić zakres zadań pracownika?

Pracodawcy często zapominają, że w umowie o pracę bądź w opisie stanowiska pracy określili pracownikowi pewien zakres zadań związanych z jego stanowiskiem, którego to zakresu nie można przekraczać. Pracownicy często skarżą się, że pracodawcy zlecają im zadania, których w zasadzie nie powinni wykonywać.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jaki jest zakres zadań pracownika?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

NOWY KODEKS PRACY 2018

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Kamil Szlachcic

Analityk Kredytowy Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK