| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak prawidłowo określić zakres zadań pracownika?

Jak prawidłowo określić zakres zadań pracownika?

Pracodawcy często zapominają, że w umowie o pracę bądź w opisie stanowiska pracy określili pracownikowi pewien zakres zadań związanych z jego stanowiskiem, którego to zakresu nie można przekraczać. Pracownicy często skarżą się, że pracodawcy zlecają im zadania, których w zasadzie nie powinni wykonywać.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jaki jest zakres zadań pracownika?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

UMOWY ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Talento

Firma konsultingowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »