| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Zatrudnienie > Umowa o pracę > Jak prawidłowo określić zakres zadań pracownika?

Jak prawidłowo określić zakres zadań pracownika?

Pracodawcy często zapominają, że w umowie o pracę bądź w opisie stanowiska pracy określili pracownikowi pewien zakres zadań związanych z jego stanowiskiem, którego to zakresu nie można przekraczać. Pracownicy często skarżą się, że pracodawcy zlecają im zadania, których w zasadzie nie powinni wykonywać.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Jaki jest zakres zadań pracownika?

Narzędzia kadrowego

POLECANE

UMOWY ZLECENIA 2017

reklama

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Smaga Jaroszyński Spółka Adwokacka sp. j.

Obsługa prawna przedsiębiorców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »