| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Rekrutacja > Pokolenie „140 znaków” na rynku pracy - badanie Hay Group

Pokolenie „140 znaków” na rynku pracy - badanie Hay Group

Aktualnie na rynku pracy może brakować absolwentów, którzy mogą pochwalić się kompetencjami społecznymi i emocjonalnymi. Tego typu kompetencje przyczyniają się do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Tak wynika z badania Hay Group Pokolenie "140 znaków" na rynku pracy.

– To niezwykle ważne, aby organizacje potrafiły rozpoznać odpowiednich absolwentów. Jednakże, gdy już zatrudnią, muszą ich wspierać – zmieniając młodych pracowników w graczy zespołowych i dbając o to, aby wnosili pozytywny wkład w organizację – podsumowuje Agnieszka Dubielecka, ekspert Hay Group. – Za pomocą takich narzędzi, jak aplikacje dla biznesu, ocena osobowości czy planowanie priorytetów, organizacje są w stanie z większym prawdopodobieństwem zatrzymać absolwentów. Ci zaś będą bardziej zdolni do realizacji bądź przekroczenia oczekiwań, jakie mają w stosunku do nich liderzy – dodaje.

ZOBACZ: INFOGRAFIKA

O badaniu

Uwaga: autorem badania jest „globalna firma doradcza Hay Group”, nie zaś „Hay” ani „Hays”, będące odrębnymi i niepowiązanymi organizacjami.

W styczniu 2015 r. Talent Q International przeprowadziło analizę danych dotyczących ocen umiejętności, zgromadzonych w okresie poprzednich pięciu lat. Porównano 26.542 absolwentów oraz 16.212 menedżerów wyższego szczebla. Dane dotyczące absolwentów oraz menedżerów pochodziły z całego świata oraz rozmaitych branż, w tym: usług finansowych, inżynieryjnej, handlu detalicznego, IT i telekomunikacyjnej oraz sprzedaży.

W globalnym badaniu Hay Group uczestniczyło 450 liderów i dyrektorów działów HR oraz 450 absolwentów z Chin, Indii i USA. W Polskiej edycji udział wzięło 40 liderów i niemal 100 absolwentów.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Agencja Rozwodowa DIVORCED

Portal

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »