| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Informatyzacja HRM > Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników

Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników

Media ciągle dostarczają nam newsów dotyczących pokoleń Y, Z i C. Tymczasem mało kto tak naprawdę potrafi się połapać, czym one się od siebie różnią. Rozwój nowych mediów wpływa Niejednokrotnie sami naukowcy mają problem z określeniem, czy ludzie pokolenia C są częścią Y, inną nazwą dla pokolenia Z, czy też mamy do czynienia z niezależnymi generacjami. Spróbujmy więc przyjrzeć się bliżej tej sprawie i dowiedzieć się, kim właściwie są ludzie pokolenia C.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników. /Fot. Fotolia

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Profika Broker

Broker ubezpieczeniowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »