REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

świadczenie rehabilitacyjne, System szkoleń

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak projektować szkolenia, by spełniały swoją rolę

Przy wytyczaniu celów biznesowych i nakreślaniu kierunków, w których organizacja powinna zmierzać, należy brać pod uwagę rozwój potencjału pracowników. Szkolenia bowiem podwyższają poziom kompetencji pracowników, pozwalają rozbudzić na nowo nieco przygasłe zaangażowanie podwładnych, dają wiedzę, jak budować lepszą współpracę i zrozumienie. Aby uzyskać takie efekty trzeba dobrze dostosować szkolenia do konkretnej sytuacji. Skroić je niczym szyty na miarę garnitur. Jak zatem to zrobić?

Wiedzieć znaczy móc

Rosnąca zamożność polskiej klasy średniej sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie rozszerzonych usług w formie spersonalizowanej. Personel pierwszego kontaktu musi być wyposażony w specjalistyczną wiedzę. Stąd potrzeba wprowadzenia systemów zarządzania wiedzą klienta w firmach, które oferują obsługę osobistą. Liderem we wdrażaniu takich rozwiązań są banki detaliczne. Od nich mogą uczyć się także firmy z innych branż.

Klucz do (e-)sukcesu

Redukcja kosztów szkolenia, szybsze tempo nauki prowadzonej w dowolnym miejscu i w dogodnym dla użytkownika czasie, obiektywizm narzędzi do weryfikowania poziomu wiedzy i oceny efektywności kursu - to kilka podstawowych zalet elektronicznych metod nauczania. Na co jednak warto zwrócić uwagę, aby wdrożenie e-learningu przynosiło pracodawcom i pracownikom rzeczywiste korzyści, a nie wzbudzało obawy przed nowoczesną formą przekazywania wiedzy?

Czy przedłużając prawo do świadczenia rehabilitacyjnego należy zwaloryzować dotychczasową podstawę wymiaru

Pracownik naszego zakładu miał przyznane świadczenie rehabilitacyjne na 4 miesiące, tj. od 8 marca br. do 5 lipca br. Obecnie otrzymaliśmy decyzję z ZUS przyznającą mu prawo do świadczenia na kolejny okres. Czy w związku z nową decyzją ustalającą prawo do świadczenia rehabilitacyjnego od 6 lipca br. należy zwaloryzować podstawę wymiaru zasiłku?

REKLAMA

Czy coaching jest dobry na wszystko?

PROBLEMMam dosyć niewielkie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, pracuję od kilku miesięcy jako menedżer liniowy w dużym zakładzie produkcyjnym. Największym problemem jest dla mnie bardzo napięta atmosfera wśród moich podwładnych, częste konflikty i kłótnie. Słyszałem, że w takich sytuacjach zarówno moim pracownikom, jak i mnie samemu może pomóc coaching. Czy to możliwe?

Jaki stosować wskaźnik waloryzacji ustalając podstawę wymiaru świadczenia rehabilitacyjnego

Pracownikowi 25 marca br. upłynął 182-dniowy okres zasiłkowy. Badanie lekarza orzecznika ZUS zostało wyznaczone na 10 kwietnia. Lekarz orzecznik przyznał pracownikowi świadczenie rehabilitacyjne na 4 miesiące. Jak ustalić podstawę wymiaru świadczenia rehabilitacyjnego pracownika? Czy zwaloryzować podstawę wymiaru wskaźnikiem waloryzacji, który obowiązuje w kwietniu 2007 r.?

Czy pracownik, który pobiera świadczenie rehabilitacyjne, może w tym czasie prowadzić pozarolniczą działalność

Jeden z naszych pracowników od dłuższego czasu choruje. Pobierał zasiłek chorobowy, a teraz będzie pobierał świadczenie rehabilitacyjne. Chciałby kontynuować w tym czasie pozarolniczą działalność gospodarczą, której wykonywanie nie wpłynie negatywnie na jego stan zdrowia. Czy w czasie pobierania świadczenia rehabilitacyjnego może prowadzić taką działalność?

REKLAMA

REKLAMA