Jak rozliczyć składki na ubezpieczenia po rozwiązaniu umowy zlecenia
REKLAMA
RADA
Mają Państwo obowiązek zgłosić zleceniobiorczynię do obowiązkowych ubezpieczeń emerytalnego, rentowych, wypadkowego i zdrowotnego (i ewentualnie dobrowolnego ubezpieczenia chorobowego) i naliczyć od przychodu wypłaconego z umowy zlecenia składki na te ubezpieczenia. Nie ma znaczenia fakt, że przychód ze zlecenia zostanie wypłacony już po rozwiązaniu umowy.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat