Jakie obowiązki musi spełnić firma, zatrudniając telepracownika
Zatrudniam w swojej firmie na stanowisku niezależnego specjalisty pracownicę w ciąży. Po porodzie chciałaby przez ok. trzy lata zajmować się dzieckiem i w związku z tym zwróciła się z prośbą o zatrudnienie jej na warunkach tzw. telepracy. Jakie obowiązki musi spełnić firma, żeby zatrudnić pracownika w formie telepracy?
ODPOWIEDŹ
Zatrudniając telepracownika, pracodawca będzie zobowiązany do dostarczenia sprzętu niezbędnego do wykonywania pracy, ubezpieczenia sprzętu, pokrywania kosztów związanych z instalacją i serwisem tego sprzętu oraz zapewnienie pomocy technicznej. Pracodawca może także zawrzeć z telepracownikiem odrębną umowę dotycząca wykorzystania do pracy sprzętu pracownika.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.
Chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź »

Komplet: Kodeks pracy, Czas Pracy, Wynagrodzenia 2022
Tylko teraz
239,00 zł
Święta i dni wolne od pracy w Polsce

Jak zdobyć Certyfikat:
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
1/10
Dniami wolnymi od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy są:
poniedziałki
środy
piątki
niedziele
Komentarze(0)
Pokaż: