Jak odnaleźć klucz do zarządzania pracownikiem?
REKLAMA
Wszyscy mamy tendencję do upraszczania świata. Statystyka może nam pomóc w tworzeniu stereotypów. Niemniej jednak menedżer zarządza konkretnymi ludźmi, a nie statystycznie określoną grupą. Jak i co powinieneś wiedzieć o swoich pracownikach, aby móc efektywnie zarządzać zespołem?
Okazuje się, że różnice pokoleniowe w pracy mają znacznie mniejsze znaczenie, niż można by sądzić. Różnice pojawiają się w percepcji. Jeżeli doświadczysz trudności w komunikacji, zauważysz mniejszą elastyczność lub wolniejsze tempo swojego pracownika powyżej pewnego wieku, łatwo przypisujesz to wiekowi. Tymczasem pozostaje wciąż pytanie, jaką rolę odgrywa w tym wiek, a jaką inne czynniki.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat