Kształtowanie nowej misji firmy wskutek kryzysu gospodarczego – opis praktyki
REKLAMA
Zrozumienie misji jest szczególnie ważne w czasach dekoniunktury, kiedy często kierownictwo zadaje sobie pytanie, co zrobić, aby klienci woleli kupować u nas niż u konkurencji? Misja powinna być zdefiniowana na pojęciach: potrzeba, klient, produkt, przewaga konkurencyjna. Musi odzwierciedlać planowaną politykę firmy względem klientów, dostawców, dystrybutorów, konkurencji. Ta polityka może być przedstawiona w formie wizji firmy. Dlatego tak ważna jest jej świadomość wśród pracowników.
Cele projektu
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat