| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > Wynagrodzenie > Premie i nagrody > Czym jest premia i kiedy przysługuje pracownikowi?

Czym jest premia i kiedy przysługuje pracownikowi?

Premia jest dodatkowym składnikiem wynagrodzenia pracownika. Nie może zastąpić zasadniczej pensji wypłacanej przez pracodawcę. Uzyskanie prawa do premii jest uzależnione od spełnienia określonych kryteriów. Zasady premiowania w firmie powinny być precyzyjnie określone w stosownym regulaminie.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Przyznawanie premii dla pracowników.

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Danuta Trochim

Księgowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »