Jak szukać pracy przez internet (e-usługi)
REKLAMA
REKLAMA
Potrzebujesz pomocy w znalezieniu pracy? Chcesz zarejestrować się w urzędzie pracy i skorzystać ze szkoleń i doradztwa? Dzięki e-usługom możesz teraz szukać pracy bez wychodzenia z domu.
REKLAMA
Jak szukać pracy przez internet
- Wejdź na stronę praca.gov.pl
- Zarejestruj się w urzędzie pracy przez internet. Możesz to zrobić na 2 sposoby:
- Zarejestrować się w pełni przez internet, czyli wypełnić i wysłać wniosek oraz skany wymaganych dokumentów za pomocą portalu. Nie musisz już iść do urzędu. Potrzebujesz do tego profilu zaufanego na platformie ePUAP (tzw. Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) albo bezpiecznego podpisu elektronicznego.
- Ustalić termin wizyty w urzędzie przez internet. Dzięki temu nie musisz stać w kolejce. Na spotkanie weź wszystkie potrzebne dokumenty.
- Wyślij wniosek o wydanie zaświadczenia, np. o okresach pobierania zasiłku, statusie poszukującego pracy albo do Narodowego Funduszu Zdrowia (NFZ) o Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ).
Rekomendowany produkt: INFORLEX.PL Kadry i Płace
Znajdź oferty pracy, staży i szkoleń
Na stronie praca.gov.pl znajdziesz też najnowsze oferty pracy, staży i praktyk zawodowych. Dowiesz się także kiedy i gdzie odbędą się najbliższe targi oraz giełdy pracy.
Dla pracodawców
E-usługi związane z rynkiem pracy to także narzędzia przydatne dla przedsiębiorców. Na podstronie serwisu pracodawcy mogą m.in.:
- Zgłosić ofertę pracy.
- Podnosić kompetencje i kwalifikacje pracowników i kandydatów do pracy.
- Otrzymać wsparcie w tworzenia miejsc pracy.
- Uzyskać pomoc w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- Poznać zasady zatrudniania cudzoziemców.
- Zaznajomić się z obowiązkami pracodawców.
Dołącz do nas na Facebooku!
Źródło: premier.gov.pl
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
REKLAMA