REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Sprzedaż dynamicznie się zmienia. Bywa, że klient kończy rozmowę z handlowcem w środku ofertowej formułki. Dziś, a jeszcze bardziej za 5 lat, klienci potrzebują rozmowy, zrozumienia, uważnego słuchania i pomocy. Coraz ważniejsza jest uczciwość i działanie zgodnie z wartościami. O czym dziś musi wiedzieć handlowiec, aby w 2030 r. posiadał wszystkie wymagane kompetencje?
Wyszukanie siły roboczej w jednym państwie i sprzedaż podmiotowi w drugim państwie - czy takie zachowania są dozwolone? Przecież praca nie jest towarem a wynagrodzenie nie jest ceną za ten towar! Liczy się podmiotowy a nie przedmiotowy aspekt pracy - w tym wszystkim najważniejszy jest człowiek - pracownik.
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w marcu br. była niższa niż przed rokiem o 7,3%. W porównaniu z lutym wzrosła o 14 % – podał GUS.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA