Obowiązek przekazania druku ZUS RMUA
REKLAMA
Obowiązek przekazywania co miesiąc pracownikowi informacji o płaconych za niego składkach spoczywa na pracodawcy.
Płatnik składek przekazuje ubezpieczonemu informacje zawarte w imiennych raportach miesięcznych przekazywanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych po upływie każdego miesiąca w terminie ustalonym dla rozliczania składek (art. 41 ust. 8 ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych – DzU z 2009 r. nr 205, poz. 1585 z ze zm.).
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat