REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

1. Dla kogo przeznaczony jest Serwis?

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Portal kadry.infor.pl to profesjonalny serwis internetowy przeznaczony dla pracowników służb kadrowo-płacowych, którzy na co dzień muszą interpretować przepisy, zmierzać się z niejednoznacznością interpretacji i uznaniowością organów. Skierowany jest do osób z dużym doświadczeniem zawodowym, ponieważ zawarte w nim treści są opiniotwórcze i charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym. Jednocześnie ze względu na jego nowoczesność, użyteczność jest nieocenioną pomocą dla osób stawiających pierwsze kroki w zawodzie kadrowca.

2. Jakie tematy poruszane są w Serwisie?

Oferujemy kompletną wiedzę z zakresu problematyki kadrowej. Kilka tysięcy praktycznych porad, artykułów, poradników, orzeczeń, druków i formularzy z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń, ubezpieczeń. Wiele narzędzi umożliwiających szybkie wyliczenia, sprawdzanie aktualnych przepisów prawnych, wskaźników i stawek, terminarza, komunikatów, adresów instytucji. Możliwość zadawania pytań ekspertom z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Treści podzielone są na 7 kategorii tematycznych, które następnie dzielą się na szczegółowe podkategorie. Podział ten wygląda następująco:

REKLAMA

Indywidualne prawo pracy

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Zatrudnianie i zwalnianie
  • Odpowiedzialność, prawa i obowiązki
  • Czas pracy
  • Urlopy
  • Uprawnienia rodzicielskie
  • Ochrona danych osobowych

Zbiorowe prawo pracy

  • Układy zbiorowe pracy
  • Związki zawodowe
  • Rady pracowników
  • Spory zbiorowe
  • Zwolnienia grupowe

Wynagrodzenia

  • Składniki wynagrodzenia
  • Dokumentacja płacowa
  • Ochrona wynagrodzenia
  • Rozliczanie wynagrodzeń
  • Podróże służbowe
  • Działalność socjalna

Ubezpieczenia

  • Zasady podlegania
  • Składki na ubezpieczenie społeczne
  • Zasiłki i inne świadczenia
  • Ubezpieczenie zdrowotne
  • Świadczenie przedemerytalne
  • Emerytury i renty

Inne formy zatrudnienia

  • Umowy cywilnoprawne
  • Praca tymczasowa
  • Młodociani, niepełnosprawni, bezrobotni
  • Cudzoziemcy
  • Telepraca
  • Wolontariat

BHP

  • Profilaktyczna ochrona zdrowia
  • Szkolenia bhp
  • Wypadki przy pracy i choroby zawodowe
  • Ochrona indywidualna
  • Ppoż

HRM

  • Zarządzanie
  • Motywowanie
  • Ocena pracy
  • Rekrutacja
  • Szkolenia i rozwój
  • Komunikacja

3. Jak znaleźć interesujący mnie artykuł, poradę, orzeczenie sądu, adres instytucji?

Korzystając z serwisu, można znaleźć odpowiedź na każde pytanie. Proponujemy skorzystać z przejrzystego menu tematycznego albo z wyszukiwarki.
Przy pomocy wyszukiwarki można przeszukiwać cały serwis. Można skorzystać również z parametrów wyszukiwania:

  • szukając słowa w tytule, wpisując np. : title:kadr
  • szukając słowa w treści, wpisując np.: body:kadr
  • danego autora, wpisując np. : author:kowalski
  • można łączyć zapytania, np. szukając w treści słowa kadry lub autora kowalski, wpisując np.: body:kadr or:author:skałkowski

4. Po czym można poznać, że czytane treści są aktualne? Jak częste są aktualizacje na stronach Serwisu?

Serwis jest tworzony przez wysokiej klasy specjalistów, którzy dbają o wysoki poziom merytoryczny i aktualność materiałów. Treści są codziennie aktualizowane. Ponadto co dzień pojawia się około 7 nowych opracowań tematycznych, np. artykułów o zmianach w przepisach i projektach zmian.

5. Jak mogę zapłacić za pełny dostęp do serwisu?

To bardzo proste. Pod każdym artykułem znajduje się boks „Odblokuj dostęp do wiedzy”, a w nim przycisk „zamów”. Klikając na „zamów” otworzy się formularz. W formularzu przeczytasz warunki zakupu pełnego dostępu do portalu kadry.infor.pl. Wypełnij pola w formularzu i kliknij przycisk „wyślij”. W ciągu 24 godzin otrzymasz login i hasło, które umożliwią Ci dostęp do pełnej wersji portalu. Pocztą w ciągu kilku dni otrzymasz fakturę.

Formularz zamówienia otworzysz również klikając przycisk „zarejestruj się” w boksie logowania w prawym górnym rogu.

6. Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Poniżej kontakt do naszego Biura.

Biuro Obsługi Klienta
ul. Okólna 40,
05-270 Marki
tel.: 022 761 30 30 oraz 0-801 626 666
faks: 022 761 30 31
e-mail: bok@infor.pl
GG: 55117020

7. Czy mogę mieć wpływ na zawartość tematyczną serwisu?

Zapraszamy do kontaktu z redakcją. Wszelkie uwagi, sugestie czy propozycje tematów są dla nas cenne, ponieważ pomagają nam dostosowywać treści zawarte w serwisie do indywidualnych potrzeb każdego odbiorcy.

8. Jak chronimy dane naszych użytkowników?

Aby zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ten temat przeczytaj Regulamin.

9. Jak wypowiadać się na forum (dla początkujących)?

Zakładanie nowego wątku/tematu:

  • Kliknij "Dodaj nowy temat", znajdujący się nad listą tematów.
  • W pole "Nazwa użytkownika" wpisz swój pseudonim (lub imię i nazwisko, jeżeli tak wolisz).
  • Wpisz temat wątku w pole "Temat". Postaraj się sformułować temat tak, aby inni użytkownicy wiedzieli czego dotyczy Twoja wypowiedź, będziesz miał(a) wtedy większą szansę, że ktoś odpowie na Twój temat.
  • W polu "Treść wiadomości" wpisz swoją wypowiedź.
  • Aby zamieścić swoją wiadomość na forum, kliknij przycisk "Wyślij".

Odpowiadanie na wypowiedzi innych forumowiczów:

  • Wejdź do wybranego tematu.
  • Dodaj odpowiedź, wpisując w formularzu pseudonim/imię i nazwisko oraz treść odpowiedzi.
  • Po zakończeniu redagowania odpowiedzi, naciśnij przycisk "Dodaj".

10. Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować, co robić (dla prenumeratorów)?

Jeśli masz problemy z zalogowaniem, upewnij się:

  • Czy nie został wciśnięty przycisk CAPS-LOCK?
  • Czy przy haśle nie zostały wpisane dodatkowe spacje lub inne znaki?
  • Czy przeglądarka akceptuje pliki cookies?

Aby sprawdzić akceptację cookies w Internet Explorer należy wejść do opcji programu: narzędzia/ opcje internetowe/ zabezpieczenia oraz .../prywatność.

11. Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij na link „Zapomniałem hasła” obok pola logowania.
Zostaniesz przeniesiony na stronę sklepu Infor.pl, gdzie należy podać swój login. Hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Uprawnienia rodzicielskie - QUIZ
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Ile tygodni urlopu macierzyńskiego można maksymalnie wykorzystać jeszcze przed porodem?
nie ma takiej możliwości
3
6
9 - tylko jeśli pracodawca wyrazi na to zgodę
Następne

REKLAMA

Kadry
Kiedy pracodawca musi zgodzić się na przesunięcie terminu urlopu, a kiedy nie? Jest kilka reguł, które trzeba zastosować

Czy termin raz zaplanowanego urlopu wypoczynkowego można zmienić? To zależy od kilku okoliczności. W jednych zakładach pracy nie ma z tym problemów, a w innych niezbędne jest spełnienie warunków wynikających z przepisów.

0,04 proc. wartości aktywów netto za udział w Portalu PPK. Czy będzie niższa stawka opłaty? Jest projekt rozporządzenia

Jest pomysł Ministerstwa Finansów, aby obniżyć stawkę opłaty za udział w Portalu PPK. Zamiast obecnych 0,05 proc. wartości aktywów netto zgromadzonych w programie byłoby 0,04 proc. Jest projekt rozporządzenia.

Czym jest pułapka rentowa i dlaczego trzeba ją zlikwidować? Dotyczy aż 40% osób z niepełnosprawnościami

Czym jest pułapka rentowa i dlaczego trzeba ją zlikwidować? To zjawisko społecznie niesprawiedliwe. Dotyczy aż 40% osób z niepełnosprawnościami. Kilkanaście organizacji apeluje do resortu finansów o likwidację pułapki.

Wniosek do 30 czerwca 2026 r. o przywrócenie uprawnień emerytalnych funkcjonariuszom przeniesionym do organów skarbowych. Sejm uchwalił ustawę

Sejm uchwalił ustawę dotyczącą przywrócenia uprawnień emerytalnych funkcjonariuszom przeniesionym do organów skarbowych. W tym celu trzeba będzie złożyć wniosek do właściwej jednostki KAS do 30 czerwca 2026 r. Ustawa ma wejść w życie z dniem 1 stycznia 2026 r.

REKLAMA

"Arogancja ministra pogrąża górnictwo". Hutek: "Grozi nam upadłość PGG, chaos w JSW i gorący styczeń"

18 listopada miało się odbyć posiedzenie sejmowej komisji do spraw energii, klimatu i aktywów państwowych, podczas którego miała być procedowana ustawa o funkcjonowaniu górnictwa. Następnie ta ustawa miała trafić na plenarne posiedzenie Sejmu. Posiedzenie komisji zostało w ostatniej chwili odwołane, bo minister energii Miłosz Motyka stwierdził, że nie może przyjść i przesunięto spotkanie komisji na terminy grudniowe.

3 niedziele handlowe w grudniu 2025 r. Co z pracownikami sklepów?

W tym roku weszły w życie przepisy, dające kupującym trzy niedziele handlowe przed Wigilią Bożego Narodzenia. Państwowa Inspekcja Pracy przypomina o prawach pracowników sklepów.

60 lat dla kobiet i 65 lat dla mężczyzn: czy nierówny wiek emerytalny w Polsce to dyskryminacja?

W Polsce funkcjonuje nierówny wiek emerytalny dla kobiet i mężczyzn. Kobiety mogą przejść na emeryturę w wieku 60 lat, a mężczyźni w wieku 65 lat. Czy to nie jest dyskryminacja? Czy ustalony wiek emerytalny Polek i Polaków narusza zasadę równości wyrażoną w Konstytucji RP?

7 najważniejszych zmian w układach zbiorowych pracy. Parlament zakończył prace nad ustawą

Parlament zakończył prace nad ustawą dotyczącą układów zbiorowych. Będzie łatwiej zawrzeć układ, a więc i ustanowić przepisy bardziej korzystne dla pracowników, np. dodatkowe dni urlopu czy systematyczne podwyżki wynagrodzeń. Oto 7 najważniejszych zmian w ustawie.

REKLAMA

Podpisanie umowy o pracę w formie elektronicznej. Jak to zrobić zgodnie z przepisami prawa pracy

Współcześnie pracownicy bardzo często pracują zdalnie. Niekiedy łączy ich z pracodawcą znaczna odległość. W takich sytuacjach firmy proponują podpisanie umowy o pracę w formie elektronicznej. Jak można to zrobić zgodnie z przepisami prawa pracy? Czy kwalifikowany podpis elektroniczny to profil zaufany?

W 2035 r. na polskim rynku pracy ma brakować nawet 2,1 mln pracowników. Co roku ubywa od 150 do 200 tys. pracowników. Mamy poważne problemy demograficzne

Mamy poważne problemy demograficzne. W 2035 r. na polskim rynku pracy może brakować nawet 2,1 mln pracowników. Co roku ubywa od 150 do 200 tys. pracowników. Polska coraz bardziej zależna od imigracji zarobkowej. Co z nowymi przepisami o zatrudnianiu cudzoziemców i nowelizacją ustawy o PIP?

Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA