Ze względu na wejście w życie nowych przepisów RODO zmieniliśmy sposób
logowania do produktu i sklepu internetowego, w taki sposób aby chronić dane
osobowe zgodnie z najwyższymi standardami.
Prosimy o zmianę dotychczasowego loginu na taki, który będzie adresem
e-mail.
Każdy pracodawca może czasowo wypożyczyć swoich pracowników innemu pracodawcy. Może to w szczególności uczynić w razie przejściowego spadku zapotrzebowania na pracowników. Jakie warunki musi spełnić, aby wypożyczenie to było zgodne z prawem?
Możliwość wypożyczenia pracownika innemu pracodawcy przewiduje art. 1741 k.p., zgodnie z którym pracodawca może, za zgodą pracownika wyrażoną na piśmie, udzielić pracownikowi urlopu bezpłatnego w celu wykonywania pracy u innego pracodawcy przez okres ustalony w zawartym w tej sprawie porozumieniu między pracodawcami.
Pracodawca, który chce wypożyczyć pracownika innemu pracodawcy, powinien więc zawrzeć z nim porozumienie dotyczące przejścia pracownika oraz uzyskać zgodę pracownika na to przejście. Zgoda ta powinna być wyrażona na piśmie.
Treść jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.
Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji
kliknij tutaj.
Potwierdź zapis
Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.