Czy wyposażenie stanowiska pracy wpływa na efektywność pracownika?
REKLAMA
O tym, że warunki pracy mają duży wpływ na efektywność pracy, nie trzeba nikogo przekonywać. W celu zrozumienia tego zjawiska należy najpierw określić, czym jest efektywność oraz określić sposób jej mierzenia. Pojęcie to oznacza najlepsze rezultaty w produkcji czy dystrybucji towarów i usług po najniższych kosztach. Termin ten używany jest w znaczeniu skuteczności osiągania zamierzonych celów. Interesuje nas więc efekt, a nie ilość wykonanej pracy. Na przykład w dziale windykacji efektywność będzie mierzona wartością i ilością odzyskanych należności, w logistyce ilością zrealizowanych w terminie dostaw, w dziale sprzedaży wartością podpisanych umów itd.
W biurze jak na produkcji
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat