Jak najlepiej zorganizować kurs językowy dla pracowników?
REKLAMA
Podstawową zasadą podczas planowania kursu językowego dla pracowników jest wnikliwe przyjrzenie się celom, jakie firma chce poprzez kurs osiągnąć, a także rzeczywistym potrzebom pracowników. Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie, jakie kompetencje językowe po ukończeniu kursu mają mieć zatrudnieni. Jeśli docelowo ich obowiązkiem będzie śledzenie na bieżąco doniesień na temat branży i trendów w zagranicznych serwisach informacyjnych, to trzeba wyraźnie zaznaczyć to podczas rozmów z lektorem. W takiej sytuacji musi on kłaść bezwzględny nacisk na czytanie ze zrozumieniem tekstów branżowych i poszerzanie słownictwa związanego z wykonywaną pracą. Jeśli natomiast firma planuje poszerzenie współpracy z zagranicznym partnerami, kurs powinien podnieść aktywne kompetencje językowe, takie jak pisanie, mówienie, a także rozumienie ze słuchu. Pracownicy będą bowiem kontaktować się ze swoimi kolegami za granicą, korzystając z różnych narzędzi – zarówno komunikacji e-mailowej, jak i telefonicznej.
Prezentacja celu
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat