Na co zwrócić uwagę, wybierając zewnętrzną firmę szkoleniową?
REKLAMA
Wybór odpowiedniego partnera biznesowego do realizacji projektów szkoleniowych z zakresu sprzedaży to nie lada wyzwanie dla menedżerów oraz specjalistów z działów HR. Szybko rosnąca konkurencja na rynku szkoleniowym daje możliwość wyboru spośród niezliczonych ofert. Niełatwo też odróżnić, które firmy szkoleniowe będą w stanie najlepiej wesprzeć realizację celów zleceniodawcy. Ponadto różnorodna forma funkcjonowania na rynku (duże firmy szkoleniowe, instytuty badawczo-szkoleniowe, średnie i małe firmy oraz trenerzy niezależni, czyli tzw. freelancerzy) może przyprawić o zawrót głowy. Ogromne zróżnicowanie cenowe również nie ułatwia firmom podjęcia racjonalnej decyzji.
Trener – praktyk w sprzedaży
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat