Kiedy szkolenia pełnią funkcję motywacyjną?
REKLAMA
Szkolenia odgrywają ważną rolę w motywacji personelu, ale tylko wtedy, gdy są dobrze przemyślane i dobrane do potrzeb pracowników oraz do sytuacji w organizacji. W innym wypadku bywają niepotrzebnym balastem, który tylko zabiera czas. Jeżeli firmę trawią wewnętrzne problemy lub też zespół cierpi na chroniczne niezadowolenie w wyniku złego zarządzania, to żadne szkolenie nie sprawi, że ludzie będą wydajniej i chętniej pracować. Osoby odpowiedzialne za politykę szkoleniową powinny więc rozpocząć od zrozumienia realnych problemów firmy oraz elementów, które rzeczywiście mogą wpłynąć na zwiększenie poziomu motywacji personelu. Jak rozpoznać czynniki motywujące? Jak zrozumieć, co wpływa na jakość szkoleń? Jak sprawić, żeby efekt szkoleń był widoczny?
Sztuka motywacji
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat