Motywowanie pracowników w okresie świątecznym i nie tylko
REKLAMA
Święta Bożego Narodzenia za pasem. Lada moment zacznie się szał zakupów, prezentów, życzeń świątecznych. Ten nastrój przenosi się także do firm. Święta w firmie to przede wszystkim specyficzna atmosfera i odświętny wystrój. W wielu miejscach stawiane i dekorowane są choinki, wieszane kolorowe lampki. Z głośników radiowych słychać kolędy. Wszyscy stają się dla siebie nieco milsi, spotykają się, żeby złożyć sobie życzenia. W dużych przedsiębiorstwach obowiązek organizacji spotkania świątecznego spoczywa przeważnie na dziale personalnym. Pracodawcy starają się wykorzystać ten okres, aby nagradzać najlepszych pracowników. Najpopularniejszym prezentem pozostają nadal pieniądze i bony towarowe. W wielu firmach organizowane są spotkania świąteczne lub wigilie poza siedzibą firmy. Jak dowodzą badania przeprowadzone przez Agencję Show Service Events Marketing, różnego rodzaju imprezy firmowe są nadal bardzo dobrym narzędziem budowy relacji międzyludzkich. Pracownicy uważają, że spotkania firmowe pomagają im nawiązać bliższy kontakt z innymi współpracownikami (81 proc.) i, co więcej, powodują, że łatwiej im się z nimi współpracuje (71 proc.). 38 proc. badanych stwierdza także, że po spotkaniu firmowym bardziej utożsamia się z firmą, w której pracuje.
Firmy wchodzą w okres świąteczny bogatsze w doświadczenia z czasu kryzysu. Dla wielu z nich były to bardzo trudne czasy. Pomimo to niewiele z nich rezygnuje z celebrowania tego czasu. Uważają, że lojalność i zaangażowanie, które w ten sposób buduje się w organizacji, będzie procentowało przez cały następny rok.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat