Jak zmotywować pracowników w czasach dekoniunktury?
REKLAMA
Z badań ARC Rynek i Opinia wykonanych pod koniec 2008 r. na zlecenie Sodexho Pass Polska wynika, że firmy dostrzegają, jak ważne jest dbanie o zadowolenie i dobre samopoczucie swojego personelu. W 2008 r. znaczna liczba przedsiębiorstw (39,8 proc.) planowała utrzymać bądź nieznacznie zwiększyć wydatki na świadczenia pozapłacowe na ten rok.
Świadomość pracodawców związana z potrzebą motywowania pracowników oraz wynikającymi z tego korzyściami zwiększa się każdego roku. Prawie 40 proc. badanych firm i instytucji podwyższyło w 2008 r. wydatki na świadczenia pozapłacowe, a tylko 6 proc. zadeklarowało ich spadek. Firmy z kapitałem zagranicznym oraz małe i duże przedsiębiorstwa z polskim kapitałem zwiększyły swoje wydatki w tym zakresie o średnio 5-6 proc. Budżet ponad połowy przedsiębiorstw utrzymał się na tym samym poziomie co w roku poprzednim.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat