REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

SI

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Sztuczna inteligencja w firmie. Komunikacja i zaangażowanie pracowników ułatwi wdrożenie AI

Ponad połowa pracowników nie wie, czy firma, w której pracują wykorzystuje sztuczną inteligencję. Wiedza na ten temat jest większa wśród menedżerów wyższego szczebla. Wiedzę o stosowaniu sztucznej inteligencji w firmie deklaruje ponad trzy czwarte wśród nich. Wyniki badania przeprowadzonego w 10 krajach, w którym wzięło udział cztery tysiące respondentów wskazują, że firmy prowadzą błędną politykę informacyjną.

Mentoring w erze cyfrowej. Jaką przyszłość napisze nam AI?

Brytyjski pisarz fantastycznonaukowy Arthur C. Clarke powiedział, że odpowiednio zaawansowanej technologii nie da się odróżnić od magii. Magia mentoringu to moc pozytywnego wpływania na wszystkich jego uczestników. Czy zatem łącząc narzędzia zaawansowanej technologii, takie jak na przykład AI (sztuczna inteligencja), z procesem mentoringu uzyskamy magię?

Adaptacyjne uczenie maszynowe

Adaptacyjne uczenie maszynowe, znane również jako uczenie maszynowe z dostosowaniem do zmian, odnosi się do podejścia w dziedzinie uczenia maszynowego, które umożliwia modelom maszynowym dostosowywanie się do zmieniających się warunków i sytuacji w trakcie działania. 

Sztuczna Inteligencja: Nowa era technologicznej ewolucji

Sztuczna Inteligencja to dziedzina informatyki, która zyskała ogromną popularność i znaczenie w ostatnich latach. To złożony obszar, który zajmuje się tworzeniem systemów komputerowych zdolnych do wykonywania zadań, które normalnie wymagałyby ludzkiej inteligencji. Sztuczna Inteligencja łączy w sobie naukę, matematykę i technologię, tworząc narzędzia, które zmieniają sposób, w jaki funkcjonujemy, pracujemy i komunikujemy się w dzisiejszym świecie. 

REKLAMA