REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Karta podarunkowa

Karta podarunkowa – świąteczny standard w firmach. A jak w 2025 r.?

Aż 82% pracowników w Polsce otrzymuje prezent świąteczny od swojego pracodawcy, a 90% uważa, że takie wsparcie powinno być standardem.Pracownicy najczęściej otrzymują świąteczne upominki o wartości 101-300 zł (25%), 301-600 zł (28%) oraz 601-1000 zł (21%).Dla 62% pracowników wsparcie świąteczne jest ważne, ponieważ uznają je za wyraz docenienia i szacunku, a według 60% zatrudnionych jest to pomoc w pokryciu kosztów związanych ze świętami.

Jak motywować pracowników jesienią? Dodatkowy urlop czy karta podarunkowa - co wybierają pracownicy

Jak szybko i skutecznie motywować pracowników jesienią? Często w tych miesiącach spada zaangażowanie i zatrudnieni narzekają na brak doceniania ich pracy przez pracodawcę. Tymczasem ostatni kwartał często wiąże się z dodatkowymi zamówieniami i próbą zdobycia jak najlepszego wyniku na koniec roku. Można zaproponować dodatkowy urlop albo kartę podarunkową. Co wybierają pracownicy?

Karta podarunkowa – odpowiedź na wyzwania wymagających czasów?

W ostatnich tygodniach często słyszy się o przepowiadanym zmierzchu benefitów pracowniczych. Jednocześnie jak nigdy wcześniej podkreślana jest waga ruchu i zrównoważonej rutyny życia potrzebnych do zachowania odporności, zdrowia oraz efektywności biznesowej zespołów. Jedno nie ulega wątpliwości: aby utrzymać wydajność pracowników podczas pracy zdalnej, należy zachować czujność na ich potrzeby i możliwości. A przede wszystkim nie ignorować zmiany modelu pracy i potencjału, który mają dostępne na rynku narzędzia, takie jak podarunkowe karty sportowe.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA