Sprostowanie informacji ZUS RMUA
REKLAMA
Tak, w przypadku dokonania korekt dokumentów ZUS RCA należy przekazać ubezpieczonemu również skorygowany dokument ZUS RMUA z wykazanymi prawidłowymi kwotami składek wynikającymi ze skorygowanej dokumentacji.
Płatnik składek jest zobowiązany do przekazania ubezpieczonemu wszystkich informacji, które były zawarte w imiennych raportach miesięcznych składanych przez płatnika do ZUS. Informacje te powinny być przekazane na piśmie (ewentualnie – za zgodą ubezpieczonego – w formie dokumentu elektronicznego) w celu ich sprawdzenia i weryfikacji.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat