W jaki sposób rozmawiać z odchodzącym pracownikiem?
REKLAMA
- Czy polityka personalna była modyfikowana na przestrzeni lat w związku ze zmianami rynkowymi?
- Na ile firma wychodzi naprzeciw ewoluującym oczekiwaniom pracowników?
- Jeżeli decyzje o odejściu nie są jasne, to czy wysiłek włożony w zdobycie informacji, które pozwolą to zrozumieć, jest wystarczający?
- Czy firma ma świadomość ogólnie istniejących wewnątrz problemów oraz ich specyfiki?
Nagminne odejścia pracowników są zazwyczaj przejrzystym komunikatem, że w firmie dzieje się coś niedobrego. Uzyskanie odpowiedzi dotyczących przyczyn, dogłębna analiza sytuacji i przyznanie się do pewnych niedociągnięć w funkcjonowaniu, umożliwi zaplanowanie i wdrożenie potrzebnych zmian. Przemyślane i dobrze wprowadzone działania będą sprzyjały poprawie wizerunku firmy w oczach pracowników (obecnych i tych potencjalnych), klientów czy dostawców.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
![certificate](https://webp-konwerter.infor.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9zdGF0a/WMtaW5mb3JwbC5pbmZvci5wbC/9pbWFnZXMvY2VydGlmaWNhdGV/fbWluLjEyZGFhMGNlLnBuZyJ9.jpg)
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat