Jak zwiększyć efektywność pracowników?
REKLAMA
Zapewne pojęcie efektywności z punktu widzenia zarządu różni się od pojmowania efektywności na poziomie kierowniczym i wykonawczym. Pracownicy zapytani o to, czy są efektywni, w ponad 90 proc. odpowiedzą, że tak! Być może niewielki procent osób odpowie, że nie, ale... Tutaj poznamy powody mniejszej efektywności leżące oczywiście poza pracownikiem – w otoczeniu, strukturze firmy, relacjach, w różnych brakach itp.
Jako punkt odniesienia przy określaniu efektywności można przyjąć innych pracowników, bo ci efektywni robią więcej niż inni. Mamy więc efektywnych pracowników i tych „innych”, którzy w dużej mierze nie są efektywni, bo mogliby robić więcej i z lepszymi efektami.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat