Jak przeprowadzać trudne rozmowy?
REKLAMA
Problem, jaki rzuca się w oczy, to zaburzony przepływ informacji w firmie. Zarząd, zgodnie ze swoją wizją, planuje zmiany. Odnieść można wrażenie, że kierownik nie do końca zgadza się z decyzjami zarządu, a co dopiero pracownicy, którzy nie rozumieją celowości tych działań. Nic więc dziwnego, że atmosfera pełna jest niedomówień, niepewności czy irytacji. Kierownik oddziału, jako osoba bezpośrednio koordynująca zespół i odpowiadająca za powodzenie podejmowanych działań, musi rozumieć przesłania idące z góry, a przede wszystkim wspierać swoich ludzi. Istota procesu komunikacji bywa lekceważona, a tak naprawdę jest podstawowym elementem rozwiązywania większości problemów. Celem komunikacji jest dzielenie się nabytą wiedzą oraz wymiana poglądów, na tyle skutecznie, aby komunikat zamierzony zbieżny był z tym, który został otrzymany.
Kłopotliwe rozmowy
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat