Jak kształtować wizerunek firmy
REKLAMA
ODPOWIEDŹ
Firma posiada pozytywny wizerunek, gdy reprezentuje, między innymi, pewną klasę, tradycję i kulturę. W praktyce oznacza to, że przestrzega ona drobiazgowo w swojej praktyce etykiety biznesu. Genezą tej etykiety jest protokół dyplomatyczny i ściśle z nim związany savoir vivre. Stąd podręczniki etykiety biznesu tak często odwołują się do kodeksów dyplomatycznych i towarzyskich.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat