Jakie obowiązki ma pracodawca zatrudniający pracownika ponownie po 3-miesięcznej przerwie?
REKLAMA
W przypadku ponownego zatrudnienia pracownika na stanowisku pracy po przerwie w zatrudnieniu trwającej 3 miesiące pracodawca musi dokonać wszystkich niezbędnych formalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, jakby zatrudniał pracownika po raz pierwszy, tj. ma obowiązek:
- uzyskać zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania przez pracownika pracy na zajmowanym stanowisku,
- poddać pracownika szkoleniom z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- wyposażyć go w niezbędne środki ochrony osobistej, w odzież i obuwie robocze,
- zapoznać pracownika z oceną ryzyka zawodowego.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat