Podstawowe i dodatkowe zatrudnienie
REKLAMA
RADA
Odpowiedzi na to pytanie powinien przede wszystkim dostarczyć sam tekst regulaminu wynagradzania. Skoro przewiduje rozróżnienie zatrudnienia podstawowego i dodatkowego, powinien zawierać definicję takiego zatrudnienia lub powinien przynajmniej wskazywać, według jakich kryteriów należy rozróżniać etaty. Możliwa jest oczywiście także sytuacja, w której regulamin pozostawi możliwość wyboru samemu pracownikowi, np. przez złożenie przez niego stosowanego oświadczenia na piśmie.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat