Rozwój poprzez innowacje – opis praktyk
REKLAMA
JTI Polska Sp. z o.o. – część globalnego koncernu Japan Tobacco International, czwarty pod względem wielkości producent papierosów w Polsce, od 2007 roku nieustannie zwiększający swój udział w rynku, oraz Netia SA – największy polski alternatywny operator telekomunikacyjny oferujący szeroką gamę usług, który w 2007 roku zmienił swoją strategię – firmy z dwóch różnych branż, które łączy jednak to, że stawiają na rozwój poprzez innowacyjność. Termin innowacyjność wiąże się z wprowadzaniem czegoś nowego (produktu, usługi, nowej linii produktowej, zjawisk, wartości), nowatorstwem, ale też ulepszaniem np. narzędzi lub sposobu, w jaki się pracuje, czy komunikuje. Jak pokazują przykłady zarówno JTI Polska, jak i Netii, innowacyjność warunkuje rozwój i postrzeganie organizacji jako nowoczesnej.
Systemowe podejście
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat