Kompetencje pracowników – samoocena a perspektywa pracodawcy
REKLAMA
W Katedrze Organizacji i Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej Poznaniu w 2010 r. przeprowadzono badania mające na celu ocenę luki kompetencyjnej pracowników poprzez porównanie poziomu oceny kompetencji pracowników oraz wymagań zajmowanego stanowiska pracy1. Podstawę wyciągania wniosków stanowiła samoocena pracowników. Kwestionariusz obejmował 38 umiejętności, pogrupowanych w dziewięć odpowiadających im kompetencji. Z uwagi na ważną rolę, jaką odgrywają we współczesnej organizacji, warto przeanalizować cztery z nich:
- komunikatywność,
- pracę w grupie,
- kreatywność oraz
- orientację rynkową.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat