Webinarium „Zapłata zaległych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – skutki podatkowe i składkowe” + certyfikat gwarantowany
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Przedsiębiorcy często borykają się z utratą płynności finansowej, a to ma swoje skutki także na gruncie podatkowo-składkowym. Dlatego warto wiedzieć, z czym przyjdzie im się mierzyć. Podczas webinarium ekspertka, która w swojej praktyce zajmuje się takimi przypadkami, usystematyzuje wiedzę o tym, jakie konsekwencje niesie za sobą zaległa zapłata składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz podpowie, jak sobie w takiej sytuacji poradzić.
Zapłata zaległych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne – skutki podatkowe i składkowe – program webinarium
1. Konsekwencje podatkowe zapłaty przez płatnika za ubezpieczonych zaległych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
2. Uprawnienia płatnika do składania wniosków o stwierdzenie nadpłaty składek
3. Konsekwencje podatkowo-składkowe złożenia fałszywego oświadczenia o statusie studenta lub niezaktualizowania oświadczenia przez studenta
4. Jak skorygować błędnie naliczone wynagrodzenia z winy nieleżącej po stronie płatnika?
5. Zmiana kwalifikacji umowy, zwrot składek ZUS a PIT-11 oraz PIT-4R
6. Wynagrodzenie płatnika z tytułu terminowego odprowadzania podatków
W drugiej części webinarium ekspertka odpowie na pytania uczestników webinarium zadane na czacie.
Prowadząca – Monika M. Brzostowska
Doradca podatkowy, wpisana na listę pod numerem 13753. Współtworzy kancelarię KiB. Absolwentka Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyła studia podyplomowe z finansów i rachunkowości przedsiębiorstw na ww. wydziale, jak również studia podyplomowe z doradztwa podatkowego na Wydziale Prawa UwB. Autorka licznych publikacji z prawa podatkowego. Praktyk. Specjalizuje się głównie w podatku dochodowym od osób fizycznych. Posiada bogate doświadczenie w pracy z mikroprzedsiębiorcami.
Korzyści dla uczestników webinarium
- Dla uczestników przygotowaliśmy wyjątkowy PREZENT! Weź udział w webinarium i otrzymaj 30-dniowy dostęp do wydania cyfrowego Dziennika Gazety Prawnej!
- Osoby uczestniczące w webinarium mają możliwość zadawania pytań ekspertowi.
- Materiał szkoleniowy będzie można pobrać w trakcie trwania webinarium.
- Po webinarium uczestnicy otrzymają retransmisję szkolenia. Retransmisja dostępna będzie przez 365 dni.
- Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat oraz materiały szkoleniowe przygotowane przez Eksperta.
- Możliwość sprawdzenia ustawień komputera przed transmisją webinarium.
Retransmisje webinariów INFORAKADEMII wzbogacą zasoby Platformy INFORAKADEMIA. Dlatego, jeśli zaplanowany termin webinarium ci nie odpowiada, polecamy zakup abonamentu Platformy INFORAKADEMIA. Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, lecz także 400 wideoszkoleń oraz 1000 wideoporad z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń, podatków dochodowych, VAT i sektora publicznego. Sprawdź opcje zakupu abonamentu Platformy INFORAKADEMIA >>
Szczegóły organizacyjne webinarium
Webinarium odbędzie się 3 października 2023 r. o godz. 10.00 i zakończy się o godz. 11.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium przeznaczone jest do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.
Osoby, które zakupią webinarium, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu link, pod którym odbędzie się webinarium. Ponowne przypomnienie przyjdzie na ok. 30 min. przed startem transmisji.
W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają konsultacji, wyliczeń czy sięgania do przepisów szczegółowych. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą liczbę pytań.
Webinarium – minimalne wymagania sprzętowe
Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
Sprawdź ustawienia swojego komputera przed transmisją webinarium. Zapraszamy do testowego wirtualnego pokoju INFORAKADEMII >>
Organizator webinarium: INFORAKADEMIA
Partnerzy webinarium: INFORLEX, Dziennik Gazeta Prawna, Monitor Księgowego, Biuletyn VAT, Poradnik Gazety Prawnej, IFK Platforma Księgowych i Kadrowych, www.infor.pl
Szkolenie zgodne z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10
Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych Certyfikat 23/03/2021
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat