Nowe zasady zgłaszania ofert do urzędów pracy
REKLAMA
Zmiany wprowadza rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 279, poz. 1641)
REKLAMA
Zgodnie z rozporządzeniem pracodawca krajowy zgłaszając ofertę pracy do urzędu pracy będzie mógł to zrobić w wybranej przez siebie postaci, z wykorzystaniem ogólnodostępnych technik i środków przekazu informacji.
Będzie mógł również ograniczyć do niezbędnego minimum informacje zamieszczane w zgłoszeniu oferty pracy w sytuacji, gdy wcześniej korzystał z pomocy powiatowego urzędu pracy i urząd ten posiada wszystkie lub część danych dotyczących tego pracodawcy.
MPiPS: sytuacja na rynku pracy w grudniu 2011 r. >>
W celu dostosowania systemów informatycznych w wojewódzkich urzędach pracy do wymagań zawartych w zmienianym rozporządzeniu okres dostosowawczy w tym zakresie wydłużono do 1 lipca 2012 r.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat