Spotkanie dla wielu kandydatów
REKLAMA
Prezentowanie firmy jako pracodawcy podczas targów pracy należy bez wątpienia do tzw. najlepszych praktyk employer brandingowych. Można nie tylko umożliwić szerokim rzeszom potencjalnych kandydatów poznanie oferty, jaką firma ma dla pracowników, lecz także pozwolić na rozmowę z już zatrudnionymi specjalistami czy – poprzez towarzyszące targom wykłady, prezentacje i warsztaty – pokazać tę pracę od strony merytorycznej.
– W targach pracy uczestniczymy od chwili powstania naszej firmy, czyli od 1996 roku. Od początku jesteśmy obecni na targach pracy na Politechnice Poznańskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W kolejnych latach rozszerzaliśmy naszą aktywność o targi w Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Łodzi, a od pewnego czasu bierzemy również udział w targach zagranicznych w pięciu miastach w Niemczech: w Aachen, Stuttgarcie, Berlinie, Hamburgu i Dreźnie – mówi Iwona Grobelna, kierownik rekrutacji i rozwoju, Solaris Bus & Coach SA.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat