Jak zachęcić pracowników do kreatywności – opis praktyk
REKLAMA
– Innowacyjność to motor napędzający przedsiębiorstwo. Kierując się tą zasadą, zbudowaliśmy w RWE procesy mające na celu rozbudzenie w pracownikach kreatywności, proaktywności i pozytywnego podejścia do zmian – mówi Agata Jędrasik, HR biznes partner w RWE Polska. – Wszystkie nasze działania przynoszą bardzo dobre wyniki, pracownicy wykazują inicjatywę w kreowaniu nowych rozwiązań i stawiają czoła lękowi przed zmianą. Zarządzanie innowacyjnością przebiega w RWE trójtorowo. Realizowany w firmie od 2005 roku projekt Zarządzanie Pomysłami, po pierwsze, pozwala pracownikom kreować zmiany we wszystkich obszarach firmy, po drugie, odpowiadać na konkretne wyzwania biznesowe. Trzecią towarzyszącą inicjatywą jest projekt Ciągłej Optymalizacji Procesów – dodaje Agata Jędrasik.
Każdy może zgłosić pomysł
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat