Czy wykorzystując pozamaterialne czynniki motywacji, można zdobyć lojalność pracowników?
REKLAMA
Rzeczywiście, sytuacja z pewnością nie należy do najłatwiejszych. Z jednej strony, nie można wykorzystać podstawowego, twardego motywatora w postaci wzrostu uposażenia, czy też dodatkowych świadczeń pieniężnych za realizację celów ilościowych lub jakościowych. Z drugiej strony, duże koszty powstają na oczach pracowników. Zapewne mogą rodzić się pytania, które potęgują negatywne emocje. Co jest ważniejsze, pracownicy czy nowa siedziba?
Najważniejsi są ludzie
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat