Szkolenie "Przetwarzanie i ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych" - 10 czerwca 2014 r.
REKLAMA
CEL:
Przedstawienie zasad i rozwiązań bezpiecznego i efektywnego przetwarzania danych osobowych w działaniach marketingowych – gromadzenie i pozyskiwanie danych, wysyłka, reklama, mailing, zamówienia online itp. Jak nie narazić się na zarzuty i oskarżenia klientów o niezgodne z prawem działania. Jak realizować obowiązek informacyjny i jak pozyskiwać zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Jak uniknąć kontroli GIODO i UOKiK, a jak się do niej przygotować. Omówienie zaistniałych i nadchodzących zmian w przepisach prawa dotyczących ochrony danych osobowych, praw konsumentów, świadczenia usług drogą elektroniczną.
REKLAMA
Zobacz: Ochrona danych osobowych
ZALETY:
Praktyczny charakter – omawiane praktyczne problemy i przedstawianie ich rozwiązań. Omawianie decyzji i wyroków GIODO, UOKiK, NSA oraz konkretnych sytuacji z działalności wybranych firm. Odpowiedzi na pytania i wątpliwości uczestników. Przedstawienie wzorów klauzul, regulaminów, umów. Dużo pomocnych materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej. Prowadzący trener jest praktykiem – audytuje i wdraża polityki bezpieczeństwa informacji, jest Administratorem bezpieczeństwa informacji w Wydawnictwach i innych firmach zajmujących się działalnością marketingową. W ciekawy i aktywny sposób konfrontowane są przepisy prawa z praktyką i proponowane dobre rozwiązania.
ADRESACI:
specjaliści ds. marketingu, szefowie baz danych, kierownicy działów sprzedaży, osoby zarządzające projektami, właściciele firm, osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych i informacji.
Polecamy: Dane osobowe pracownika
Uczestnicy dowiedzą się w szczególności:
- po spełnieniu jakich warunków oraz w jakim zakresie można przetwarzać dane osobowe klientów
- jakie prawa przysługują klientom od których zbiera się dane osobowe (w tym w szczególności prawo do sprzeciwu, prawo do informacji, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych)
- jakie środki techniczne i organizacyjne stosować aby odpowiednio zabezpieczyć dane
- w jaki sposób skonstruować prawidłową klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych
- prawnie usprawiedliwiony cel - czyli w jakich przypadkach nie jest konieczne zbieranie zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- w jakich przypadkach i w jakiej formie można przetwarzać wizerunek oraz tzw. dane wrażliwe klientów
- jak długo można przechowywać dane osobowe klientów
- w jaki sposób zachować się w przypadku pojawienia się konfliktu na linii klient – firma marketingowa
- jaka jest rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa – komunikacja ABI z pracownikami działów marketingowych
- które zbiory danych podlegają obowiązkowi rejestracji do GIODO oraz w jaki sposób takiej rejestracji dokonać
- jak prawidłowo sporządzić wymaganą dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych
WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PRZETWARZANIE-I-OCHRONA-DANYCH-OSOBOWYCH-W-DZIALANIACH-MARKETINGOWYCH-329#
Zadaj pytanie: Forum
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat