REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Przetwarzanie i ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych" - 10 czerwca 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na szkolenie "Przetwarzanie i ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych", które odbędzie się 10 czerwca 2014 r. w Warszawie.

CEL:

Przedstawienie zasad i rozwiązań bezpiecznego i efektywnego przetwarzania danych osobowych w działaniach marketingowych – gromadzenie i pozyskiwanie danych, wysyłka, reklama, mailing, zamówienia online itp. Jak nie narazić się na zarzuty i oskarżenia klientów o niezgodne z prawem działania. Jak realizować obowiązek informacyjny i jak pozyskiwać zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Jak uniknąć kontroli GIODO i UOKiK, a jak się do niej przygotować. Omówienie zaistniałych i nadchodzących zmian w przepisach prawa dotyczących ochrony danych osobowych, praw konsumentów, świadczenia usług drogą elektroniczną.

REKLAMA

Autopromocja

Zobacz: Ochrona danych osobowych

ZALETY:

Praktyczny charakter – omawiane praktyczne problemy i przedstawianie ich rozwiązań. Omawianie decyzji i wyroków GIODO, UOKiK, NSA oraz konkretnych sytuacji z działalności wybranych firm. Odpowiedzi na pytania i wątpliwości uczestników. Przedstawienie wzorów klauzul, regulaminów, umów. Dużo pomocnych materiałów szkoleniowych w formie papierowej i elektronicznej. Prowadzący trener jest praktykiem – audytuje i wdraża polityki bezpieczeństwa informacji, jest Administratorem bezpieczeństwa informacji w Wydawnictwach i innych firmach zajmujących się działalnością marketingową. W ciekawy i aktywny sposób konfrontowane są przepisy prawa z praktyką i proponowane dobre rozwiązania.

ADRESACI:

specjaliści ds. marketingu, szefowie baz danych, kierownicy działów sprzedaży, osoby zarządzające projektami, właściciele firm, osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami, osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo danych i informacji.

Polecamy: Dane osobowe pracownika

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Uczestnicy dowiedzą się w szczególności:

  • po spełnieniu jakich warunków oraz w jakim zakresie można przetwarzać dane osobowe klientów
  • jakie prawa przysługują klientom od których zbiera się dane osobowe (w tym w szczególności prawo do sprzeciwu, prawo do informacji, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych)
  • jakie środki techniczne i organizacyjne stosować aby odpowiednio zabezpieczyć dane
  • w jaki sposób skonstruować prawidłową klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • prawnie usprawiedliwiony cel - czyli w jakich przypadkach nie jest konieczne zbieranie zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • w jakich przypadkach i w jakiej formie można przetwarzać wizerunek oraz tzw. dane wrażliwe klientów
  • jak długo można przechowywać dane osobowe klientów
  • w jaki sposób zachować się w przypadku pojawienia się konfliktu na linii klient – firma marketingowa
  • jaka jest rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa – komunikacja ABI z pracownikami działów marketingowych
  • które zbiory danych podlegają obowiązkowi rejestracji do GIODO oraz w jaki sposób takiej rejestracji dokonać
  • jak prawidłowo sporządzić wymaganą dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych

WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PRZETWARZANIE-I-OCHRONA-DANYCH-OSOBOWYCH-W-DZIALANIACH-MARKETINGOWYCH-329# 

Zadaj pytanie: Forum

Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code
Uprawnienia rodzicielskie - QUIZ
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Ile tygodni urlopu macierzyńskiego można maksymalnie wykorzystać jeszcze przed porodem?
nie ma takiej możliwości
3
6
9 - tylko jeśli pracodawca wyrazi na to zgodę
Następne

REKLAMA

Kadry
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Employee advocacy na LinkedIn. Jak skutecznie angażować pracowników w budowanie marki pracodawcy?

Employee advocacy to strategia, w której pracownicy aktywnie angażują się w promocję swojej firmy. Na LinkedIn – największej platformie biznesowej na świecie – nabiera to szczególnego znaczenia. Pracownicy mogą budować nie tylko markę organizacji, lecz także własny wizerunek jako ekspertów.

PIE: do 2035 r. na polskim rynku pracy ubędzie 2,1 mln pracowników. Kogo zatrudniać zamiast obywateli Ukrainy?

Zgodnie z danymi Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) do 2035 r. z polskiego rynku pracy ubędzie aż 2,1 mln pracowników. Czy pracownicy z Ukrainy odejdą? Kogo można tanio zatrudnić na te miejsca?

Pracownicy dorabiają na coraz większą skalę. Podstawowa umowa to teraz za mało

Teraz podstawowa umowa o pracę często nie wystarcza. Pracownicy podpisują dodatkowe zlecenia nie tylko dla pieniędzy. Dlaczego Polacy coraz częściej dorabiają? Oto wyniki badania.

70 tys. odprawy dla zwolnionego pracownika w 2025 r. Czy będzie zmiana w 2026 r.

Pracownik, z którym pracodawca rozwiązał stosunek pracy w ramach zwolnień grupowych lub zwolnienia indywidualnego, ma prawo do odprawy pieniężnej. Jej maksymalna wysokość nie może przekraczać 15-krotności minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w dniu rozwiązania stosunku pracy. W 2025 r. jest to prawie 70000 zł.

REKLAMA

Pomoc ZUS-u dla firm poszkodowanych w powodzi z 2024 r. - podsumowanie

Od jesieni minionego roku przedsiębiorcy, którzy ponieśli straty w wyniku powodzi mogli skorzystać ze specjalnych form wsparcia i ulg realizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Opolski ZUS podsumował pomoc udzieloną przedsiębiorcom poszkodowanym w powodzi z 2024 r.

ZUS przypomina: Tylko złożenie wniosku do 30 kwietnia gwarantuje ciągłość wypłaty świadczenia

Zbliża się koniec terminu składania wniosków o 800 plus na nowy okres świadczeniowy. Rodzic powinien złożyć wniosek do 30 kwietnia 2025 r. Jeśli ten termin zostanie dotrzymany, to ciągłość wypłaty świadczenia wychowawczego będzie zachowana i ZUS wypłaci 800 plus do 30 czerwca 2025 r.

ZUS: stabilna sytuacja finansowa FUS w 2024 r. Przeciętna wypłata świadczenia emerytalno-rentowego w 2024 r. wyniosła 3735,34 zł

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przedstawił opracowanie ZUS "Podsumowanie sytuacji finansowej FUS z 2024 r." Z opracowania wynika, że sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych jest stabilna, a prognozy ZUS wskazują, że najbliższych latach nadal tak pozostanie. Przeciętna wypłata świadczenia emerytalno-rentowego w 2024 r. wyniosła 3735,34 zł.

Wysokość wynagrodzenia i rodzaj przysługujących benefitów są dla Zetek najważniejszym miernikiem ich wartości

Pracownicy z pokolenia Z przywiązują dużą wagę do wysokości wynagrodzenia i dodatkowych świadczeń z umowy o pracę ze względów nie tylko materialnych. Bezpieczne ekonomicznie i spokojne życie to oczywiście ważna dla nich wartość. Jednak wysokość pensji i inne benefity są jednocześnie miernikiem poczucia własnej wartości, a może nawet i szacunku do nich.

REKLAMA

Wsparcie finansowe z ZUS wypłacane z emeryturą lub rentą. Komu przysługuje ryczałt energetyczny?

Ryczałt energetyczny to specjalny dodatek do emerytur i rent. Jest on przeznaczony dla osób, które potrzebują wsparcia w pokrywaniu kosztów zużycia energii elektrycznej. Świadczenie jest wypłacane przez ZUS.

Seniorzy nadal aktywni zawodowo. Dlaczego opłaca się pracować osobom w wieku emerytalnym?

ZUS podaje, że wzrasta liczba pracujących osób w wieku emerytalnym. Aktywnych zawodowo seniorów w zeszłym roku było aż 872,6 tys. Kiedy opłaca się dalsza praca?

REKLAMA