REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Szef, kierownik, manager – jak powinien zachowywać się wobec pracownika, by obie strony były zadowolone? Czego wymagać od przełożonego? I jakie są sposoby na to, by pracownik czuł się zadowolony i pracował wydajnie? Feedback, czyli informacja zwrotna od lidera na temat wykonywania zadań okazuje się kluczowa dla obu stron. Jak zbudować korzystną relację szef–pracownik tłumaczy Fryderyk Karzełek, mentor i szkoleniowiec rozwoju osobistego i biznesu.
W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, rynek pracy podlega ciągłym zmianom i ewolucji. Postęp technologiczny, globalizacja i zmieniające się preferencje konsumentów mają wpływ na wymagania dotyczące kompetencji zawodowych. Aby być konkurencyjnym na rynku pracy, konieczne jest dostosowanie się do tych zmian i rozwijanie odpowiednich umiejętności.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA