Czy opłaca się być św. Mikołajem?
REKLAMA
Wiele firm buduje obecnie swoją przewagę konkurencyjną poprzez angażowanie się w społeczną odpowiedzialność biznesu. Nastała moda na CRS (Corporate Social Responsiblility). Z drugiej strony słychać głosy, że celem firmy nie jest działalność filantropijna, lecz gospodarcza i ekonomiczna. Z każdym rokiem widać jednak, że coraz większa liczba przedsiębiorstw dostrzega wagę i wymierne korzyści płynące z faktu społecznego zaangażowania. Czy polskie prawodawstwo sprzyja prowadzeniu działalności charytatywnej?
Odliczenia od podatku dochodowego
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat