| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Rozegrana nauka

Rozegrana nauka

Symulator Global Management Challenge w ciągu ostatnich 30 lat zgromadził 400 tys. entuzjastów zarządzania w wirtualnej rzeczywistości z ponad 30 państw. Obecnie to największe w Polsce przedsięwzięcie oparte na zaawansowanej symulacji komputerowej, z którego zalet edukacyjnych mogą korzystać firmy dbające o rozwój swoich kadr.

Realny czas

W GMC Poland mogą brać udział pracownicy zajmujący różne stanowiska, reprezentujący zróżnicowane specjalności. Wystarczy, że firma zgłosi chęć zastosowania GMC wewnątrz organizacji. Organizator zapewnia pomoc i materiały przydatne w wewnętrznej komunikacji. Rejestracja uczestników (zespołów trzy-, pięcioosobowych) do XI polskiej edycji GMC potrwa do 20 października. Konkurs będzie składał się z dwóch etapów on-line (listopad – grudzień tego roku, styczeń – luty 2011 r.) oraz finału krajowego (marzec 2011 r.) i światowego (kwiecień 2011 r.). Formuła on-line umożliwia uczestnikom samodzielną pracę w wybranym czasie i miejscu. Do udziału w symulacji wystarczy standardowy pakiet Office i dostęp do internetu.

Nagrodami w konkursie są m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do Makao oraz studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.

Wyzwania wirtualnego rynku

– Najważniejsza będzie zdolność szybkiej analizy sytuacji rynkowej i reakcja na niespodziewane zachowania konkurencji. Celem będzie poprawienie efektywności całej organizacji poprzez poprawę wyników poszczególnych działów. Wyzwań będzie bardzo wiele, ostra konkurencja, niepewni dostawcy, mało efektywne kanały dystrybucji – to może stanowić przeszkodę, ale też i początek nowego planu strategicznego – zapowiada Paulina Mazur, menedżer projektu, przed nadchodzącą XI edycją Konkursu GMC.

Projekt objęły patronatem honorowym Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski. Swoją obecność w roli Sponsora Generalnego GMC 2010 potwierdziły już Telekomunikacja Polska oraz Bank Zachodni WBK. Patronami medialnymi są „Brie”, „Gazeta Bankowa”, „Parkiet”, „Rzeczpospolita”, oraz „Personel i Zarządzanie”. Więcej informacji o konkursie GMC znajduje się na stronie www.gmcpoland.pl.

reklama

Narzędzia kadrowego

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Krysiński

Ekspert Betafence – systemy ogrodzeniowe, bramy, gabiony.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »