| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Rozegrana nauka

Rozegrana nauka

Symulator Global Management Challenge w ciągu ostatnich 30 lat zgromadził 400 tys. entuzjastów zarządzania w wirtualnej rzeczywistości z ponad 30 państw. Obecnie to największe w Polsce przedsięwzięcie oparte na zaawansowanej symulacji komputerowej, z którego zalet edukacyjnych mogą korzystać firmy dbające o rozwój swoich kadr.

Realny czas

W GMC Poland mogą brać udział pracownicy zajmujący różne stanowiska, reprezentujący zróżnicowane specjalności. Wystarczy, że firma zgłosi chęć zastosowania GMC wewnątrz organizacji. Organizator zapewnia pomoc i materiały przydatne w wewnętrznej komunikacji. Rejestracja uczestników (zespołów trzy-, pięcioosobowych) do XI polskiej edycji GMC potrwa do 20 października. Konkurs będzie składał się z dwóch etapów on-line (listopad – grudzień tego roku, styczeń – luty 2011 r.) oraz finału krajowego (marzec 2011 r.) i światowego (kwiecień 2011 r.). Formuła on-line umożliwia uczestnikom samodzielną pracę w wybranym czasie i miejscu. Do udziału w symulacji wystarczy standardowy pakiet Office i dostęp do internetu.

Nagrodami w konkursie są m.in. wyjazd na Światowy Finał GMC do Makao oraz studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.

Wyzwania wirtualnego rynku

– Najważniejsza będzie zdolność szybkiej analizy sytuacji rynkowej i reakcja na niespodziewane zachowania konkurencji. Celem będzie poprawienie efektywności całej organizacji poprzez poprawę wyników poszczególnych działów. Wyzwań będzie bardzo wiele, ostra konkurencja, niepewni dostawcy, mało efektywne kanały dystrybucji – to może stanowić przeszkodę, ale też i początek nowego planu strategicznego – zapowiada Paulina Mazur, menedżer projektu, przed nadchodzącą XI edycją Konkursu GMC.

Projekt objęły patronatem honorowym Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowy Bank Polski. Swoją obecność w roli Sponsora Generalnego GMC 2010 potwierdziły już Telekomunikacja Polska oraz Bank Zachodni WBK. Patronami medialnymi są „Brie”, „Gazeta Bankowa”, „Parkiet”, „Rzeczpospolita”, oraz „Personel i Zarządzanie”. Więcej informacji o konkursie GMC znajduje się na stronie www.gmcpoland.pl.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia kadrowego

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Piekarczyk

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK