ZUS - obsługa reklamacji w zakresie błędów popełnianych przez instytucje obsługujące wpłaty składek
REKLAMA
Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że od lipca 2013 r. obsługa reklamacji w zakresie błędów popełnianych przez instytucje obsługujące wpłaty składek, obejmujące zwrot wpłat przekazanych nadmiarowo, wpłat nienależnych oraz zwrot nadpłat powstałych w wyniku ich przekazania, będzie realizowana w terenowych jednostkach organizacyjnych Zakładu, według właściwości miejscowej płatnika składek, na którego koncie została zaewidencjonowana wpłata.
REKLAMA
Polecamy serwis: Ubezpieczenia
Dlatego też wszystkie wnioski dotyczące zwrotu nadpłat należy kierować do Oddziałów ZUS właściwych ze względu na siedzibę płatnika składek. Ponadto wnioski Banków, Poczty i innych instytucji obsługujących wpłaty, które dotychczas były obsługiwane przez Departament Finansów Funduszy, także wpływające do Centrali Zakładu, będą przekazywane do realizacji przez terenowe jednostki organizacyjne ZUS, z zachowaniem trybu w jakim zostały skierowane (Poczta lub Witryna OGNIVO).
Zadaj pytanie: Forum Kadry - ZUS i Płace
Źródło: ZUS
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat