REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Współczesne korporacje są coraz bardziej świadome wagi różnorodności, równości i kultury włączania w miejscu pracy. DEI (diversity, equity i inclusion) odnosi się do praktyk zapewniających jednakowe traktowanie zatrudnionych niezależnie od różnic kulturowych, etnicznych i społecznych. Adaptacja ram DEI do strategii firmy sprzyja tworzeniu bardziej przekrojowego demograficznie środowiska pracy. To zwiększona tolerancja i przyczynek do poprawy efektywności, kreatywności i innowacyjności. Inicjatywy z tego obszaru są obecnie powszechnym już elementem polityki przedsiębiorstw, którym zależy na sukcesie rynkowym i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej w dynamicznym otoczeniu biznesowym.
DEI (różnorodność, równość, włączanie) zyskuje na znaczeniu. Zarówno z uwagi na presję regulacyjną, jak i rosnącą świadomość biznesu oraz przemiany społeczno-kulturowe. Sektorem, który poprzez swoją specyfikę może zmieniać postrzeganie świata oraz przyczyniać się do kształtowania narracji i upowszechniania wiedzy na szeroką skalę jest branża kreatywna.
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie organizacje stają w obliczu coraz większej różnorodności w miejscu pracy, zarządzanie różnorodnością staje się kluczowym czynnikiem sukcesu. Tradycyjne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi staje się niewystarczające w kontekście złożoności i dynamicznych zmian w środowisku biznesowym. Firmy muszą zmienić swoje podejście i zacząć tworzyć efektywne i inkludujące miejsca pracy, które uwzględniają różnorodność pracowników i wykorzystują jej potencjał.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA