Priorytety na nowy rok
REKLAMA
Warto zebrać te wątpliwości i np. w czasie warsztatu pokazać przykłady celów, jakie można postawić w poszczególnych działach, które będą nawiązywały do strategii firmy, potrzeb poprawy procesów pracy, uczenia innych itp. Na podstawie opisanych poniżej dobrych praktyk najlepszych pracodawców cele nie muszą być tylko bezpośrednio powiązane ze wskaźnikami finansowymi, mogą też dotyczyć poprawy procesów – np. dla księgowego, uproszczenie procesu rozliczania wydatków służbowych, którego wskaźnikiem będzie skrócenie czasu rozliczeń, albo nawet wzrost zadowolenia pracowników w tym aspekcie. Cele mogą też dotyczyć rozwijania innych osób lub usług firmy, np. dla handlowca nauczenie negocjacji cenowych młodszych kolegów z zespołu, co będzie mierzone nie tylko zadowoleniem kolegów ze szkolenia, lecz także zmniejszeniem rabatów udzielanych klientom.
Obietnica nagrody
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
REKLAMA