Prozdrowotna kultura organizacyjna jako czynnik wzmacniający lojalność pracowników
REKLAMA
Lojalność rozumiana jest najczęściej jako utożsamianie się pracownika z organizacją, silne przywiązanie do firmy, zespołu, w którym się pracuje na co dzień, a także uczciwość i postępowanie zgodnie z prawem wobec firmy. To także reprezentowanie organizacji na zewnątrz poprzez realizowanie jej celów, dbanie o dobre imię i tworzenie odpowiedniego wizerunku, zmierzanie do ogólnego rozwoju i umacniania pozycji rynkowej. Sposobów tworzenia kultury wspierającej rozwój pracownika jest wiele, ale obserwując rynki krajów zachodnich, można zauważyć tendencję do budowania lojalności poprzez poprawę ogólnych warunków pracy. Akcent stawiany jest zwłaszcza na wdrażanie programów wspierających samopoczucie i kondycję zdrowotną pracowników, w rozumieniu o wiele szerszym niż tylko medyczny – koncentrując się na całościowym rozwoju psychofizycznym pracownika.
Dlaczego inwestować w lojalność?
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat