Ze względu na wejście w życie nowych przepisów RODO zmieniliśmy sposób
logowania do produktu i sklepu internetowego, w taki sposób aby chronić dane
osobowe zgodnie z najwyższymi standardami.
Prosimy o zmianę dotychczasowego loginu na taki, który będzie adresem
e-mail.
Na terenie zakładu pracy 8 pracowników wykonuje pracę na stanowiskach administracyjno-biurowych. Pracodawca nie zapewnił pracownikom pomieszczeń szatni i jadalni. Na terenie zakładu znajdują się oprócz pomieszczeń biurowych jedynie toalety. Odzież wierzchnią pracownicy przechowują na wieszakach przyściennych umieszczonych w pomieszczeniach pracy. Pracownicy złożyli skargę do Państwowej Inspekcji Pracy, w której informują, że u pracodawcy nie ma odpowiednich warunków higienicznosanitarnych. Żądają też od niego zapewnienia jadalni oraz szafek pracowniczych do przechowywania odzieży. Czy pracodawca musi udostępnić pracownikom administracyjnym oddzielne pomieszczenia do spożywania posiłków i przechowywania odzieży?
Pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikom pomieszczenia i urządzenia higienicznosanitarne, których rodzaj, liczba i wielkość powinny być dostosowane do:
liczby zatrudnionych pracowników,
stosowanych technologii i rodzajów pracy oraz
warunków, w jakich ta praca jest wykonywana.
Treść jest dostępna bezpłatnie, wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.
Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji
kliknij tutaj.
Potwierdź zapis
Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.