REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Kultura organizacyjna to kluczowy element każdej firmy, który kształtuje zachowania, wartości i relacje między pracownikami. Jest to niezwykle istotny aspekt, który wpływa na to, jak firma funkcjonuje, jakie cele przyświecają jej pracownikom, i jakie są jej priorytety. Warto przyjrzeć się bliżej definicji kultury organizacyjnej i jej roli w życiu firmy.
W czasach kiedy jedyną pewną rzeczą jest zmiana, liderzy muszą zdobywać zupełnie nowe kompetencje, aby umożliwić rozwój przedsiębiorstw, którymi zarządzają. Strategia na przeczekanie czy też próba długofalowego planowania nie zdaje egzaminu. Obecnie liczy się przede wszystkim trafna identyfikacja nadchodzących trendów, znalezienie w nich szansy na rozwój dla swojego biznesu oraz skuteczne przygotowanie zespołów na ich wdrożenie.
Self rostering to nowoczesna forma indywidualizacji w zarządzaniu czasem pracy, która umożliwia pracownikom tworzenie własnych harmonogramów pracy z uwzględnieniem potrzeb kadrowych. Ta innowacyjna koncepcja, która pochodzi ze Szwecji, staje się coraz bardziej popularna w Europie ze względu na jej korzyści, takie jak zwiększona wydajność, niższa rotacja oraz absencja i wyższa satysfakcja z pracy. W artykule omawiamy różne formy self rosteringu, jak również fazy jego wdrażania.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA