Wydawanie poleceń
REKLAMA
Obowiązkiem menedżera jest rozdział zadań i sprawdzanie ich realizacji. Jest on odpowiedzialny za planowanie, podejmowanie wszelkich decyzji, organizację pracy oraz to, jak przebiegają procesy. To on ma inicjatywę. Od niego zależy gdzie, kiedy, za pomocą jakich narzędzi i czym zajmować się będą podlegający mu ludzie. Menedżer wyraża swoje oczekiwania dotyczące wykonania poleceń. Wiąże się to ze ścisłym monitorowaniem działań pracowników. Oceniane są osiągnięcia pracowników.
Celem wydawania poleceń jest precyzyjne przekazanie pracownikowi zadania do realizacji w taki sposób, aby zminimalizować potencjalne zakłócenia komunikacyjne.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat