Zaangażowani pracownicy
REKLAMA
● W jaki sposób firmy mogą zarządzać doświadczeniem klientów, aby osiągać większe zyski i lepiej kształtować własny wizerunek na rynku?
Proces zarządzania doświadczeniem klientów (CEM, Customer Experience Management) może być w tym przypadku pomocny w różny sposób. Często wzrost wartości firmy i poprawa doświadczeń jej klientów wynika ze zdobycia nowych odbiorców. Ponadto jest bardziej prawdopodobne, że dzięki temu firma utrzyma obecnych. Jednak zarządzanie doświadczeniem klientów nie jest łatwe. Przede wszystkim należy sobie postawić pytanie, jakie są ich oczekiwania.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat