21 lipca coraz bliżej - pamiętaj o podpisie elektronicznym!
Ważność wszystkich niekwalifikowanych certyfikatów elektronicznych, którymi dotychczas można opatrywać przesyłaną do ZUS dokumentację rozliczeniową, wygaśnie 21 lipca 2009 r. Certyfikaty wystawiane za pośrednictwem Punktów Rejestracji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz związane z nimi klucze publiczne i prywatne zostaną zastąpione przez bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego.
Certyfikaty kwalifikowane wydawane są przez kwalifikowane podmioty, świadczące usługi certyfikacyjne, wpisane do rejestru prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji. Każdy z wymienionych w rejestrze kwalifikowanych podmiotów ma własną ofertę handlową.
Bieżące aktualności o zmianach przepisów
Czy biuro rachunkowe ma nowe obowiązki w związku z wprowadzeniem KSeF? Zmiany w podatkach dochodowych na 2024 r. i innych zmianach w VAT 2024 oraz prawie pracy i ubezpieczeń społecznych. I wiele innych bieżących tematów ...
IFK Platforma Księgowych i KadrowychREKLAMA

- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
Komentarze(0)
Pokaż: